ies als lerares - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Iseli Waard - WaarBenJij.nu ies als lerares - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Iseli Waard - WaarBenJij.nu

ies als lerares

Door: ies

Blijf op de hoogte en volg Iseli

29 Juli 2010 | Nederland, Sevenum

He iedereen. zit hier met i phone wat totaal niet handig type is, dus alvast sorry voor alle fouten. Afgelopen weekend waren we in guilin. Eindelijk weer contact met het stadse leven.geweldig,want momenteel vervelen wij ons kapot omdat er hier in het dorp geen drôl te doen is. Tevens konden we daar met volle teuge genieten van toast met ei en een heerlijke koffie. Me loves english breakfast! Na een goed ontbijt hebben we een wandeling gemaakt door de grotten en het park. De rest van het weekend was vooral geniete van de vele winkels die ze daar hadden. Made in china en dezelfde rommel die ze in nl ook verkope :) afgelopen maandag was het dan zo ver,ik mocht aantrede als juffrouw iseli. Mijn klas bestaat uit 26 kinderen.de helft is zeer irritant,maar daar heb je jongens voor he:) wel super leuk het les geven. Diegenen die ook wat willen leren hebben redelijk wat opgepikt bleek vandaag bij het exame. Hoera voor mij! En dat terwijl ik alleen in de morgen twee uur les geef. Rest van de dag is er niets te doen en vermaken wij ons met zinnige dingen (niet dus). Vandaar dat ik nu dus ook al een half uur bezig ben met dit bericht :) aankomende week wordt beter, dan zitten we weer in een andere stad waar we activiteiten gaan doen. We gaan o.a een berg beklimmen en fietsen. Maar ga nu nog even genieten van de stilte. Of ja stilte... Overal hoor je hello how are you en geschreeuw van jongens die elkaar slaan. De jongens hier zijn zeer geweldadig, aja zij vervelen zich ook! Gisteren was niet meer leuk en leek het alsof we in een of ander oorlogskamp zaten waar kindsoldaten opgeleid werden. Na een woordewisseling kwam er iemand met een mes binnen stormen en zaten er vele kinderen hier voor het huis. Niet tof aangezien je niet alles kon zien omdat de stroom weer uitgevallen was. Gelukkig is alles goed gekomen en weten we nu ook dat er chinezen zijn die dringend naar een psychiatrische inrichting moeten! En dat terwijl dat dat joch pas elf is.. Gat in de markt om hier zoiets te beginnen! Komt allemaal heel schokkend over, maar is het niet hoor. Dit is gewoon het enige wat er deze week gebeurd is :) nou ik ga weer verder met mijn oragami (iets waar ik dus zeker geen talent voor blijk te hebben). Probeer snel weer iets op mijn blog te zetten. Adios en tot snel weer! Groetjes en xxx vanuit yangshou!

  • 29 Juli 2010 - 09:53

    Etienne:

    Hey miss Miyagi,

    Ik dacht dat de nieuwe Karate Kid film al in de bioscoop was? :P
    Wel goed dat je de 'mennekes' nog wat bij hebt kunnen brengen.

    Succes nog met vouwen!

    Ik mis je en tot over 18 dagen :D Xx Etienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

spleetoogjes kijken

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2010

een tijd van komen en een tijd van gaan

06 Augustus 2010

cultuurweek yangshou

29 Juli 2010

ies als lerares

23 Juli 2010

eerste week china

16 Juli 2010

vertrek naar china
Iseli

Actief sinds 11 Juli 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 12749

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Leeds, Engeland

16 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Loraine en Ies naar Azië

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

spleetoogjes kijken

19 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

ies is de weg kwijt

Landen bezocht: